Miercuri, 14 Decembrie 2022 15:45

Aproape jumătate dintre cei care primesc cadouri le dau mai departe

Evaluaţi acest articol
(1 Vot)

Potrivit unui studiu realizat de firma de cercetare de piață Ipsos, 49% dintre oameni dau cadoul mai departe după ce-l primesc deoarece le este rușine să îl dea înapoi sau să îl schimbe cu un produs care corespunde mai mult cu ceea ce-și doresc de teamă să nu strice relațiile de familie. Studiul a fost realizat pe platforma Ipsos.Digital în perioada 10-14 noiembrie în rândul a 10.000 de consumatori din 12 țări de pe cinci continente.

Uneori poate fi dificil să găsești cadoul potrivit mai ales când cei apropiați sunt modești și nu vor să ne determine să cheltuim pentru ei. Până nu demult, pentru a evita cadouri nedorite, eram obișnuiți fie să le oferim cash cu care să își cumpere ce vor ei, fie sa alergăm prin magazine să căutam ceva cu care să nu dăm greș, însă odată cu migrarea tot mai mare către online, există astăzi o variantă mult mai elegantă. Tuturor celor care vor să-i surprindă pe cei dragi într-un mod plăcut le punem la dispoziție Cardul cu milioane de idei, care reprezintă răspunsul nostru la „mai bine ia-ți tu ce vrei”. Cardul poate fi o soluție salvatoare pentru ultimele zile dinainte de Crăciun când nu mai ai timp să alergi prin magazine sau pentru orice altă ocazie din an, de la botez sau zi de naștere până la mărțișor sau căsătorie,” a spus Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMAG.

Pentru a evita astfel de situații, compania citată lansează Cardul cu milioane de idei, care poate fi oferit cu orice ocazie, de Sărbători sau cu ocazia unui eveniment precum căsătoria sau botezul. Cu ajutorul cardului cadou cel care îl primește poate achiziționa din platformă orice își dorește dintre cele peste 12 milioane de produse, în funcție de suma disponibilă selectată de cel care îl oferă. Această sumă poate fi cuprinsă între 10 și 3.000 de lei, iar cardul ajunge imediat la destinatar, prin intermediul e-mail-ului.

HWP5Red animated arrow down

youtube

Parteneriate

Logo Smartfert

 

knsdrift

Afilieri

MediaSind

 

LMP2019

smart pol