Joi, 12 Ianuarie 2023 13:02

Clienții unei importante rețele de retail sunt invitați să achiziționeze un coș „atât de ieftin”

Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

„Rețetele de economisire” este denumirea celei mai recente campanii de marketing derulate de Kaufland România, reprezentând un răspuns la nevoia clienților de a se bucura de un coș mai avantajos.

Campania dezvoltă mai multe mecanisme promoționale și își invită clienții să achiziționeze un coș „atât de ieftin”.

„Rețetele de economisire” sunt soluțiile Kaufland propuse clienților de-a lungul timpului pentru a susține bugetul acestora. Eticheta galbenă, la peste 3500 de produse, aplicația Kaufland Card – cu promoțiile personalizate și reducerile săptămânale sunt cele mai cunoscute „rețete” alăturându-li-se acum și „Tombola de economisire” – loteria publicitară care oferă peste 6000 de premii, în valoare totală de 5.000.000 lei.

Structurată în 8 etape, loteria publicitară presupune înscrierea, prin intermediul bonului fiscal, în baza achiziției a minimum 3 produse diferite din paginile cu ramă roșie sau albastră, semnalizate cu titlul „Rețetele de economisire”, din revista săptămânală, cu ajutorul căreia Kaufland își ajută clienții să își plătească facturile la electricitate și căldură.

Contextul actual ne cere să fim alături de clienții noștri printr-o sumă de soluții concrete pentru a se bucura de un coș atât de ieftin. Începutul de an, dar nu numai, reprezintă un moment de maximă importanță atât în business, cât și în viața clienților noștri, pe care îl putem parcurge cu succes doar împreună. Derulăm prin intermediul campaniei 360, „Rețetele de economisire”, atât în România, cât și în Republica Moldova, mai multe mecanisme promoționale menite să vină în sprijinul clienților cu cele mai avantajoase oferte și game de produse și servicii, adaptate oricărei nevoi”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs, Kaufland România și Republica Moldova.

Desfășurată până pe 28 februarie, campania de marketing, „Rețetele de economisire” va beneficia de o amplă comunicare a mesajelor în revista săptămânală Kaufland, radio și TV, în magazine, OOH și în mediul digital.

Regulamentul campaniei și mai multe detalii sunt disponibile de www.kaufland.ro/noutati/reteteledeeconomisire. Varianta digitală a cardului – Kaufland Card digital poate fi accesată prin intermediul aplicației mobile Kaufland – Oferte și noutăți care poate fi descărcată gratuit atât din App Store, cât și de pe Google Play.

HWP5Red animated arrow down

youtube

Parteneriate

Logo Smartfert

 

knsdrift

Afilieri

MediaSind

 

LMP2019

smart pol